| Forum Home > Skivor > Skivsamling | ||
|---|---|---|
|
Site Owner Posts: 132 |
| |
|
-- "It keeps you fit - the alcohol, nasty women, sweat on stage, bad food - it's all very good for you".
| ||
|
Moderator Posts: 72 |
Senaste skivan jag köpte: Metallica-Reload och Metallica St. Anger Hur stor skivsamlingen är: har ca 400 vanliga cd-skivor och 40 LP-skivor. Jag har samlat i exakt 5 år. Jag köper för det mesta vanliga cd-skivor. | |
| ||
|
Senaste skivköpen för mig är en samlingsskiva med Johnny Cash och Metallicas Kill 'Em All. Har velat ha Metallica-skivan länge men slog inte till med ett köp förrän några dagar sedan.
| |
|
-- "It keeps you fit - the alcohol, nasty women, sweat on stage, bad food - it's all very good for you".
| ||
|
Fick idag sex nya skivor i min brevlåda och dessa var: Anthrax- Worship Music Dream Theater- A Dramatic Turn Of Events Opeth- Heritage Symphony X- Iconoclast Vader- Welcome To The Morbid Reich Vomitory- Opus Mortis VIII | |
| ||
|
Moderator Posts: 81 |
Var det någon utav er som inhandlade något exklusivt under Record Store Day? Det blev ingenting för min del, då det i många fall är vinylskivor som ges ut av rockband och artister (och jag har ingen fungerande vinylspelare). | |
| ||
|
Blev inget för min del. Hade väl varit Bruce Springsteens Rocky Ground jag skulle ha köpt hem isåfall.
| |
|
| ||
|
Senaste skivköpet för mig var: Adrenaline Mob- Omerta Blue Öyster Cult- Blue Öyster Cult Entombed- Clandestine Gamma Ray- To The Metal Accept- Stalingrad (CD+DVD) Kreator- Phantom Antichrist Marduk- Serpent Sermon (Limited Edition) Overkill- The Electric Age (CD+DVD) Rival Sons- Pressure And Time Rush- Clockwork Angels Sabaton- Carolus Rex 2-CD (Digibook) Anthrax- Spreading The Disease Devildriver- Devildriver Hypocrisy- Into The Abyss Machine Head- Burn My Eyes Slayer- Seasons In The Abyss | |
| ||
|
Fick nyligen hem Crashdiets nya skiva. Även om jag inte var så förtjust i den (läs gärna recensionen) så är det alltid kul att få ett signerat exemplar och hitta sitt eget namn i skivans booklet! | |
|
| ||